26.10.2012




12 kommenttia:

  1. Minä olen lumesta aivan hämmentynyt. Ei vielä pitänyt... Mihin mun syksyni meni?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli ihan samat fiilikset, kun aamulla ikkunan takana odotti valkoinen maa... Mutta nyt olen tähän jo tottunut, ihana kun on valoisaa :)

      Poista
  2. So beautiful! the word snow in spanish is: nieve. But I have never seen here. I'm excited to sse it!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks Anna! In Finnish snow is "lumi". Nieve is a beautiful word.

      Poista
  3. It must be very beautiful where you live!

    VastaaPoista
  4. Uskomattoman kauniit ja herkät lumikuvat <3

    VastaaPoista
  5. Täälläkin satoi lunta ja oikein kunnolla. Mutta lumikuvat ovat kamerassa jumissa. Odotan jännityksellä, onko lunta vielä silloin, kun pääsen postaamaan niitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, toivottavasti saat pian lumikuvasi esiin :)

      Poista
  6. Oioioi miten kauniit kuvat!!! Täällä savossa ei ole satanut lunta vielä ollenkaan, nurmikko vihertää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sinä ihana! Täältä lumi ei ole vielä kadonnut, mutta saa nähdä miten käy, säätiedotukset lupailevat lämpenevää.

      Poista